czwartek, 25 września 2014

LBA

117.
Hej zostałam nominowana przez oironio do LBA, więc nie przedłużając zapraszam do czytania :)


1. Jakie wspomnienie kojarzy Ci się nieodłącznie ze szkołą podstawową?
Przyjaźń z dziewczynami z mojej klasy i najgorsza wychowawczyni...

 2.Każdy z nas ma takie piosenki przy których płakał ze szczęścia albo cichutko płakał ze wzruszenia. Proszę podaj kilka tytułów.
Ojeju, strasznie trudny wybór. Słyszałam tyle piosenek, i smutnych i wesołych, że naprawdę ciężko mi wybrać.

Piosenki smutne/wzruszające- za takimi nie przepadam, bo moje dobre samopoczucie zazwyczaj spada, gdy takich słucham, więc częściej słucham tych pozytywnych. Ale te, też mają swoje miejsce na mojej playliście :
Lykke Li - Possibility - smutek, ból, rozpacz...
Sam Smith - Stay With Me - przypomina mi o osobie, która niedawno odeszła z mojego życia, za którą bardzo tęsknię. Łzy napływają mi do oczu, gdy tylko pomyślę o tej piosence.
Birdy - People Help the People - ogólnie lubię Birdy, a ta piosenka kojarzy mi się z samotnością i nadzieją, że jest ktoś, kto (może) nam pomoże.

Piosenki pozytywne :
Rihanna - Pon de Replay - zawsze dodaje mi energii i poprawia humor, uwielbiam przy niej tańczyć, czuję się wtedy jak bym mogła wszystko !
Iggy Azalea - Fancy - czuję się super pewna siebie, gdy słucham i śpiewam tę piosenkę.
Lightbulb Thieves - Work It Out - nagranie z filmu Street Dance, który pokazuje, że warto walczyć o marzenia, że taniec jest cudowny, i że ciężki trening się opłaca - za to właśnie go uwielbiam :)

3. Twój dzień zaczyna się od..., a kończy na...?
Zaczyna się od sprawdzenia, która jest godzina, a kończy na wieczorze spędzonym z rodziną i oglądaniem jakiegoś serialu.

4. Kiedy poznałaś swoją pasję i ile czasu obecnie jej poświęcasz?
Heh, zależy o której pasji mówimy...bo jest ich wiele xD
Więc może powiem o tej muzycznej. W piątej bądź szóstej klasie podstawówki postanowiłam rozpocząć naukę gry na gitarze. Co mnie do tego zachęciło ? Otrzymanie 6-ki z muzyki za nauczenie się grać "Odę do radości". Udało się, a ja dalej uczę się grać. Obecnie staram się poświęcić minimum 15 minut dziennie na grę. Ale zdarza się, że ćwiczę ponad godzinę - zależnie od ilości wolnego czasu i energii.
Innymi moimi pasjami są : taniec, diy, moda i blogowanie.

5. Proszę wymień dziesięć słów, które przychodzą Ci na myśl, gdy wspominasz swój rodzinny dom.
Wsparcie, miłość, mama, tata, świnka morska, wspomnienia, pomoc, spacery, rozmowa, misie :)

6. Będąc dziećmi nieraz oszukiwaliśmy przeznaczenie. Czy pamiętasz jakąś sytuację, kiedy to byłaś o krok od nieszczęścia?
No na przykład, to jak wywaliłam się na rolkach, schodząc po schodach i prawie bym walnęła głową o beton. Ale na szczęście, nie stało się nic wielkiego :p

7. Wyjście z domu bez makijażu to odwaga, na którą stać nieliczne kobiety czy zupełnie normalna sprawa? 
Mam 14 lat, nie widzę jeszcze potrzeby malowania się.

8. Najgorsza książka jaką przeczytałaś z życiu i dlaczego Ci się nie spodobała.
Yyy... nie wiem. Myślę, że najgorsze przede mną. Bo w tym roku będę musiała przeczytać jedną z książek Sienkiewicza (Potop, Ogniem i Miecz lub Quo Vadis).

9. Wymień proszę kilkanaście miejsc, które musisz zobaczyć przed śmiercią? 
Bardzo chciałabym zwiedzić Paryż, Londyn, Wenecję i  Rzym, Z chęcią zobaczyłabym  Japonię, Chiny lub Indie. Obejrzałabym karnawał w Rio de Janeiro i poleciałabym do Australii. W planach mam też zobaczenie USA : no wiecie gwiazdy z LA, z Hollywood, stolica street fashion - Nowy York, Las Vegas i inne.

 10. Dziś czy jutro? Który dzień jest dla Ciebie ważniejszy? [nie chodzi mi o konkretną datę, a o pojęcie ogólne].
Nie mogłabym spędzić dzisiejszego dnia na myśleniu o dniu następnym, bo to zamknięte koło. "Dziś" jest dniem, który trzeba wykorzystać w 100-u procentach.

11. Mój blog, to dla mnie...?
Miejsce, w którym mogę rozwijać umiejętność pisania, pochłaniaczem czasu, ale także motywacyjnym notesem, w którym gromadzę swoje przemyślenia i plany, którymi następnie się z wami dzielę. Takie, moje miejsce ;)

Ja nie wybieram nikogo do LBA, po prostu jeśli chcie zrobić ten post u siebie, to śmiało. Ja z chęcią przeczytam :)



Prześlij komentarz