poniedziałek, 23 czerwca 2014

Summer planes !

114.
Hej ! Wracam do was, ale nie wiem czy na długo. Ponieważ chcę te wakacje przeżyć jak najlepiej i nie wiem czy będę miała czas na blogowanie, komentowanie... . A więc jakie są moje plany ? 
Wyjazdy, obóz. Czytanie książek, robienie kolaży z gazet, spotkania z przyjaciółmi, maratony serialowe, ponieważ tu mam duże zaległości. Doskonalenie się w grze na instrumentach i rysowaniu. Będę się rozciągać by zrobić w końcu upragniony szpagat, a powiem wam, że nie wiele mi do niego brakuje.
Może nawet zacznę biegać lub skakać na skakance, albo opanuję stanie na deskorolce !

Podsumowując, chcę aby moje wakacje były kreatywne, pełne różnych zajęć, ale nie zaplanowane, czy też dopięte na ostatni guzik. Bo chcę aby był to czas odpoczynku, ale nie nudy.
Może pomyślicie sobie, że przy tak dużej ilości pomysłów wcale nie odpocznę, otóż nie. Ja nie lubię nie robić nic, lubię mieć jakieś zajęcie i wtedy czuję się okey.




/http://myviewispositive.tumblr.com/

Tak więc miłych wakacji życzę ! Podzielcie się swoimi planami w komentarzach.
I jednak będę miała pasek na koniec roku ;)
Prześlij komentarz