czwartek, 1 maja 2014

Życie ma być piękne !

109.
Hej ! Jest wolne, więc to idealny dzień do robienia tego, co nas pasjonuje, inspiruje, co sprawia nam radość. 
Przez ostanie 2 lata trafiłam na parę rzeczy, które zmieniły moje życie (pozytywnie) i "otworzyły na nie oczy". Pozwoliły zrozumieć, że życie może być piękne, jeśli tylko uwierzymy, że jest. Że warto walczyć o marzenia, o wszystko co jest dla nas ważne i się nie poddawać. A także przypomniały o tym, że CZAS na to wszystko nie jest wieczny, i że nie można go zmarnować.OdwazSieZyc.eu - Marz, działaj, zwyciężaj! - Motywacja każdego dnia OdwazSieZyc.eu - Marz, działaj, zwyciężaj! - Motywacja każdego dnia

Trzeba w życiu mieć jakiś cel lub pasję, która będzie napędzała nas do działania, sprawiała nam radość. Dla mnie jest to moda oraz muzyka. W szczególności ta druga rzecz sprawia mi wiele radości. Chcę przeżyć życie po swojemu, nie chcę spędzić go w pracy, która mnie nie satysfakcjonuje.  


Do it. You have to believe YOLO Clear your mind of can’t

Chcę wstawać rano pełna energii, pracować, ale robić to z radością. Pełno ludzi uważa takie zawody (moda, telewizja, podróże...) za nierealne, za takie, z których nie da się żyć. Ale przecież tylu osobą się udało, i niby dlaczego mi ma się nie udać ? Przecież mam takie same szanse. Przecież mam prawo żyć życiem, które sprawia mi radość. Mam prawo uczyć się na błędach. 
Co z tego, że może mi się nie udać, że może być naprawdę trudno ? Jeśli nie uda mi się, to zawsze mogę stanąć na rynku z gitarą i zbierać kasę do kapelusza, ale być dzięki temu szczęśliwa ! :)

(2) Tumblr Untitled

Nie chcę być jedną osobą z szarego tłumu na ulicy, która idzie przez życie z opuszczoną głową, narzekając na wszystko. Chcę być uśmiechnięta i chcę przeżyć życie po swojemu. 
Może moje plany się zmienią, może zmienię kierunek studiów w przyszłości, ale będę robić to co chcę, to co będzie wywoływać uśmiech na mojej twarzy.
Jaki jest mój dzisiejszy cel ? Być szczęśliwą i spełnioną osobą !

A czym jest te parę rzeczy, które pozwoliły mi w siebie uwierzyć, zmienił moje życie na lepsze ? Które mnie inspirują ?
O to one : 

1. Książki R. Byrne - "Sekret" i "Siła" (czytać je trzeba z lekkim przymrużeniem oka).



2. Kanał na yt " Projekt Odważ Się Żyć". 



3. Książka D. Lovato "Bądź swoją siłą".
4. Piosenki :
- Bob One - Daj Z Siebie Wszystko i Nie Trzeba
 - Avicii - Wake Me Up

- Willow Smith - 21st Century Girl i Whip My Hair

Co sądzicie o poście ? W jaki sposób patrzycie na swoje marzenia ? Co checie robić w przyszłości ? Jakie są wasze pasje ? :)
Prześlij komentarz