sobota, 24 maja 2014

Where do you find me ?

112.
Hej kochani, przepraszam was, że posty pojawiają się raz na tydzień albo rzadziej, ale walczę o oceny, mam masę nauki - wy pewnie też. Ale obiecuję, że od połowy czerwca będzie lepiej.

Jeśli chcielibyście poznać mnie lepiej, zobaczyć co mnie inpiruje lub może zapytać co u mnie oraz wiedzieć o nowych info. dotyczących bloga, to zamieszczam parę stron, na których możecie mnie znaleźć. Zależe mi na was, na waszych odwiedzinach i komentarza, bo bez was blog nie miałby sensu. ;)

1. TUMBLR 

http://perfectionisboring-beyourself.tumblr.com/

   Ballet & stretching = amazing effect 

Tumblr, którym chcę w szczególności  przekazać, że każdy powinien być sobą, że nie musi być zawsze idealny, że to naturalność jest najpiękniejsza. I po mimo, że głownie są na nim czarno-białe zdjęcia, to jest to zbiór optymistycznych zdjęć. ;)

 http://myviewispositive.tumblr.com/
   

Drugi tumblr, który jest przeciwieństwem pierwszego pod względem koloru. Znajdziecie tam pełno barw, wakacyjnych inspiracji, zdrowych pomysłów na koktajle, pełno zdjęć, które wywołują u mnie uśmiech na twarzy. Dlatego, że staram się z życia czerpać jak najwięcej, myśleć optymistycznie i być szczęśliwą osobą. I to właśnie chcę przekazać przez tumblr drugi.
2. FANPAGE NA FB

https://www.facebook.com/t.dreamer.blog

Na razie z braku dostatecznej ilości czasu pojawiają się tam głównie informacje dotyczące postów, ale możecie mi tam zadawać pytania lub podsuwać pomysły. Postaram się  też  zamieszczać tam cytaty lub inspiracje w formie zdjęć, ale jeszcze nie w tym miesiącu.

3. E - MAIL
alice.wonderlaand.blog@gmail.com 

Oczywiście zawsze też możecie do mnie napisać na mail, z jakiego tylko chcecie powodu. Odnośnie współpracy, bloga, jakiegoś pytania, konkursu.... ;)

4. WEHEARTIT


http://weheartit.com/dreams_by_nikkiCute Fishtail Braid ♡ ❤
sexy | Tumblr DREAMS


Trzeci zbiór inspiracji, ale tu też warto zajrzeć. Zamieściłam tam wiele cytatów, które mówią o tym, że warto mieć marzenia, że warto się poświęć dla pasji, że życie jest piękne. Są tam też inspiracje typu room ideas, outfity, akcesoria, styl vintage i zdrowy lifestyle.

Zapraszam na wszystkie strony, zachęcam do obserwowania na tumblrach i blogu, do zaglądania na weheartit i do dawania łapek w górę na facebooku. 


Możecie zostawić linki do swoich fanpagey, tumblrów, ale napiszcie wpier parę słów i zajrzycie do mopich linków. ; )



Prześlij komentarz