czwartek, 8 maja 2014

Magic of books

110.
Hej kochani, dziś post o książkach. 
Od razu mówię, że uwielbiam czytać dobre książki. Z uwagą na dobre, bo lektury szkolne zazwyczaj nie przypadają mi do gustu, no niestety. I tylko przeszkadzają w czytaniu własnych.
Wiem, że nie każdy lubi czytać, że niektórzy wolą film zamiast książki i tym podobne. Ale każdy jest inny, każdy ma własne upodobania i ma prawo nie lubić czytać. ;)

books ❤️💋

Jakie są plusy czytania książek ?
Moim zdaniem rozwijają kreatywność i wyobraźnię. Uczą nas poprawnego pisania, stawiania przecinków i kropek w zdaniach. Pokazują nam wiele rzeczy, tematów z różnego punktu widzenia. 

Jeśli bierzemy do ręki książkę w innym języku niż nasz polski, to także możemy dopracować języki obce. 
Dla mnie książki w ogóle pozwalają oderwać się od rzeczywistości, przenieść się do innego świata i są dobrym sposobem na zajęcie czasu. ;)
Untitled

A minusy ? 
No ja znalazłam jedne - możliwość pojawienia się wady wzroku, ale nie uważam tego, za coś wielkiego bo spędzanie parunastu godzin przed laptopem też się do tego przyczynia. 

Moje ulubione książki, sagi/serie:
1. Dary Anioła.

2. Trylogia Czasu.
3. Harry Potter.
4. Tunele.
5. Hex Hall.
6. Zmierzch.
7. Sekret, Siła R. Byrne
8. Wiejmy do lasu.
  Books Books.

A jakie są wasze ulubione książki ? Lubicie czytać czy nie ? Dlaczego ?
Jeśli macie biblioteki na lubimyczytac.pl to możecie podać linki  :)
Prześlij komentarz