wtorek, 15 kwietnia 2014

Zapraszam na fanpage bloga !

105.
Hej, został mi jeszcze tylko 1 dzień szkoły, a następnie mam 12 dni wolnych, więc postaram się napisać parę ciekawych postów. Dzisiaj chciałabym was zaprosić na fanpage bloga.
Bo z racji tego, że nie mam aska, a na blogu nie ma wielu moich zdjęć, to w sumie nie znamy się tak dobrze, a blog ma prawie rok, więc można by się poznać bliżej. ;)

BLOGOWY FANPAGE !     KLIK    

Możecie mi tam zadawać pytania, pisać o tym jakie posty z chęcią byście poczytali, co zmienić na blogu i tym podobne. Fanpage możecie polubić klikając "lubię to" po prawej stronie bloga, gdybyście udostępnili go swoim znajomym, też byłoby mi miło. ;)
Do piątku możecie spodziewać się nowego postu, teraz zostawiam was ze świątecznymi inspiracjami.
Food Eastern eggs 🌷🐣

Facebook follow me on instagram jasminsander98

Beeindruckende Deko Ideen für Ostern - 48 wunderschöne Tische eastern egg
/weheartit
Prześlij komentarz