piątek, 25 kwietnia 2014

Your Type Of Music - tag pisany inaczej !

108.
Hej ! Jeśli wchodziliście na fanpage, to wiecie, że dziękuję wam za 100 obserwatorów na blogu !

Tak, dziękuję, bo nie mogłam się doczekać tej liczby ;).

Od dłuższego czasu myślę nad muzycznym postem, dziś jego premiera ;).
Nie bardzo wiedziałam jak zacząć, więc wykorzystałam dobrze znany tag, ale postanowiłam odpowiadać na pytania obszerniej, zmienić je trochę oraz dodać parę zdjęć. A chciałam napisać ten post, bo szczerze kocham muzykę. Uwielbiam jej słuchać, grać na instrumentach, śpiewać, tańczyć do niej... no bo muzyka jest w sumie taką nieodłączną częścią nas samych. :)


Untitled

1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co "wpadnie ci w ucho" ?
Nie słucham wszystkiego, ale nie
 umiem też słuchać tylko jednego gatunku, zwłaszcza, że radio oferuje nam taką różnorodność (pomijając fakt, że w ciągu godziny można usłyszeć 1 piosenkę 20 razy). 


2.Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz ?
Myślę, że są to pop, r&b, rock (szczególnie alternative rock) oraz folk.

3.Należysz do jakiegoś fandomu ?
Yyy... ciężko mi powiedzieć. Słucham wielu osób, zespołów, ale nie mogę nazwać się ich wielkim fanem, który wie o wszystkich koncertach, czasem nie wiem nawet jak nazywa się jakiś gitarzysta, czy wokalista z zespołu (Czy tylko ja mam taki problem ?).

 Ale może mogą zaliczyć się do fandomu zespołu Muse, Rihanny i Katy Perry,  więc do Musers, Rihanna Navy i Katy Cat ? 

4. Ulubiona piosenkarka + wybrana piosenka ? 
Adele - Rumour Has It 
 Katy Perry -  Hot N' Cold
Rihanna - Pon the Reply
Birdy -  All About You
Christina Perri - Jar of Hearts
Beyonce - Sweet Dreams
Shakira - I Can't Remember to Forget You


Art   She so perfect  ✰

5. Ulubiony piosenkarz + wybrana piosenka ?
Bruno Mars - Grenade

Ed Sheeran - Give Me Love 
Michael Jackson - Black or White

6. Ulubiony zespół ?

Muse  - Supermassive Black Hole i Starlight
Florence and the Machine - Only If For a Night 

 Red Hot Chilly Peppers - Californication

che bellini :) Florence ♡ red hot chili peppers logo Untitled

7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą ?
To zależy od nastroju. Jeśli mi smutno wybieram smutne piosenki, albo energiczne by pozbyć się złego nastroju. Kiedy jestem happy to mogę słuchać rockowych piosenek, folku Birdy, czy r&b a i tak będzie ok. Kiedy nie mam lub mam dużo energii to słucham żywych piosenek. ;)


Omg
8. Piosenki jakiego wykonawcy/zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Chyba Rihanny i Katy Perry, ale na moim telefonie znajdują się także tacy wykonawcy jak : Bobby McFerrin czy Brand Nubian (których kompletnie nie kojarzę), a to dlatego, że niektóre piosenki były przesyłane naprawdę dawno temu, a mi nie zależy na ich usuwaniu. 

Dlatego stawiam na yt, gdzie jest wszystko co kocham  i mp4, gdzie mam parę albumów tych własnych ulubionych muzyków ! ;)


I♥muisic

9. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Katy Perry - Last Friday Night 

10. Jakiej muzyki nie znosisz ?
Disco Polo, Disco i podobnych. Muzyka, której nie cierpię i nie słucham.

11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Skupiam się na tym co lubię.


12. Lubisz śpiewać ? Umiesz ?
Uwielbiam ! Czy umiem ? Zdania tu są podzielone, jedni mówią, że śpiewam ładnie, sama stwierdzić nie umiem, ale nie wydaje mi się, żebym nie fałszowała przy niektórych piosenkach xD.

13. Jakiej stacji muzycznej słuchaj najczęściej w radiu ?Najczęściej to Eska.

14. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Nie mam czasu by oglądać teledyski i takie programy, ale kiedyś były to 4fun i eska.tv.

15. Które ''gwiazdy'' wręcz irytują Cię swoim zachowaniem ?
Skupiam się na tym co lubię, jak już pisałam

 Ale szczerze... ? 
 Justina Biebera.  Do jego głosu nic nie mam, uważam, że śpiewa dobrze. Ale niszczy sobie życie biorąc dragi, pijąc itd.


16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?

Gangam Style.

17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
To w sumie zależy, ale tak, słucham podobnej muzyki co słuchają niektórzy moi znajomi.
A rodzice ? Są piosenki, które lubię ja i moja mama, a mój tato nie, albo te, które lubię ja i mój tata, a moja mama nie. Są też takie piosenki, których wszyscy słuchamy, których nie lubimy, i takie które lubię ja, a moi rodzice nie. 

Ale nasze gusta muzyczne raczej różnią się od siebie i nie słuchamy tego samego ;).
 Guitar Piano

18. Ulubione piosenki ? 

Powyżej wymieniłam parę i myślę, że tamte wystarczą, choć jest ich jeszcze kilka. ;)


A wy czego słuchacie ? Jeśli chcecie możecie odpowiedzieć na te pytania w komentarzach, z chęcią przeczytam. Może słuchacie tego co ja ? Albo nie lubicie wymienionych przeze mnie wykonawców ?

/zdj. weheartit




Prześlij komentarz