wtorek, 22 kwietnia 2014

Rainy Day : 10 ideas how to spend this time

 Friends song - I'll be there for you
107.
Hej kochani, jak tam po świętach ? :)
U mnie dzisiaj dość pochmurny i deszczowy dzień, a taki najlepiej spędzić w domu.
Może i wyjście na dwór też byłoby dobrym pomysłem, ale kto chciałby dostać piorunem w głowę ?
A więc co ja robię, gdy pada i jest wolne ? Poniżej przedstawiam swoje pomysły.

1. Porządki i zmiany wystroju pokoju.
Po zjedzeniu śniadania postanowiłam ogarnąć trochę pokój (niby czysty, a jednak wór śmieci do wyniesienia), następnie sięgnęłam po gazety - glamour, elle czy hot moda - wzięłam nożyczki w rękę i zmieniłam całkowicie wygląd magnetycznej tablicy.


2. Ćwiczymy po świątecznym jedzeniu.
Nie mam w zwyczaju zwracania uwagi na wagę, zwłaszcza, że po świętach wciąż jest taka sama, jednak sport lubię. A że nie było pogody na spacer, to postanowiłam dziś się trochę porozciągać, by moje noworoczne postanowienie zrobienia szpagatu, w tym roku się wreszcie udało. I wiecie co ?
Jestem coraz bliżej jego osiągnięcia ;).

3. Rysujemy, malujemy, ozdabiamy.
Po południu wzięłam do ręki pędzle i farby i dokończyłam malować papugę, którą zaczęłam parę dni temu. Ale dalej mam ochotę trochę porysować, więc może później sięgnę po ołówek i kartkę. ;)




4. Muzyka. 

Dziś przez większą część dnia towarzyszyły mi włączone radio lub różne płyty. A następnie gra na gitarze. Zwyczajnie muzyka umila mi dzień. I myślę, że wam również. 

5. Przytulamy zwierzaki !
Nie wiem czy macie jakiś "domowych przyjaciół" w domu, ja posiadam świnkę morską. A ze zwierzakami zawsze można się trochę pobawić lub głaskać i przytulać, a to też jest  jakaś forma spędzania czasu. :)





6. Oglądamy seriale lub filmy.
Kolejnym pomysłem jest po prostu obejrzenie jakiegoś filmu czy paru odcinków serialu. Ja wybrałam Friendsów i Pamiętniki Wampirów.

7. Wskakujemy pod kołdrę z dobrą książką.
Pod wieczór udało mi się podjechać do empiku po czwartą część Darów Anioła (jeeej w końcu udało mi się dostać tą książkę z wybraną okładką), więc może później lub jutro uda mi się trochę poczytać. (Jesteście fanami tej serii książek ?)




8. Gramy w gry.
Mi przychodzą do głowy gry planszowe, w które można pograć z rodziną (może moją uda się namówić w tym tygodniu do zagrania w coś), ale jak ktoś lubi to komputerowe też mogą być.

9. Spotykamy się z przyjaciółmi.
Myślę, że czas spędzony ze znajomymi to najfajniej spędzony czas. Zawsze można się powygłupiać, obejrzeć coś razem, porobić i się pośmiać. Ja najprawdopodobniej jutro spotykam się z przyjaciółką więc na pewno nie będziemy się nudzić.

10. Wasze propozycje.
Ja przedstawiłam wam parę moich pomysłów oraz to jak wyglądał mniej więcej mój dzisiejszy dzień, ale jestem ciekawa waszych propozycji na deszczową pogodę. Więc podzielcie się nimi w komentarzach. Może są takie same lub podobne ? Albo całkowicie inne ? :)
Prześlij komentarz