piątek, 11 kwietnia 2014

Jak dbam o sylwetkę ?


Lightbulb Thieves - Work It Out
104.
Mamy wiosnę, wiele ludzi zaczyna ćwiczyć, wyciągać rowery z piwnicy, biegać i tak dalej.
I uważam, że to jest super ! Ja lubię się zmęczyć, czuję wtedy satysfakcję i mam więcej pozytywnej energii w sobie. Ale są też ludzie, którzy wolą "lekkie" formy aktywności np. rolki lub wcale nie ćwiczą. Ostatnie może powinno się zmienić ? Nie wiem, ale post nie o tym. Zwyczajnie chcę wam pokazać co ja robię, jak ćwiczę i co chcę osiągnąć. ;)

Jaki jest mój cel ? 

Nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń do swojego wyglądu, więc o chudnięciu nie myślę.
Lepsza kondycja, lekki zarys mięśni brzucha i bycie bardziej rozciągniętą, na tym mi zależy.

Mój cel w zdjęciach :

Untitled Untitled
ballet ładny brzuch damski

Jak ćwiczę ?
2 razy w tygodniu chodzę na tańce i staram się codziennie robić ok. 100-u różnych brzuszków.
Co robię dodatkowo ?

Przy większej ilości czasu okazjonalnie się rozciągam, tańczę freestyle, skaczę na skakance i jeżdżę na rowerze lub gram w badmintona.

Jakie są efekty od września ? 

Lepsza kondycja, której rezultatem jest 6 z w-f z biegów (wcześniej miałam 4) i lepsze mięśnie brzucha, no i możliwość jedzenia masy słodyczy bez obawy przytycia ;)
(oczywiście nie opycham się codziennie czekoladę, bo sama przecież wspominałam o zdrowym odżywianiu na blogu).

A wy lubicie ćwiczyć ? Tańczycie, trenujecie coś ?
Podzielcie się tym, jak wy dbacie o siebie ? A może nie lubicie sportu ? :)
*głosujcie w ankiecie po prawej ;)
Chachi Gonzales feat Ian Eastwood of MWC "You're Not My Girl" by Ryan Leslie
Chachi Gonzales <3

zdj. weheartit
Prześlij komentarz