sobota, 1 marca 2014

My favourite movies

95.
Hej kochani, zostawiłam was na tydzień z 1 postem - przepraszam, ale byłam na obozie na feriach.
Jednak - wow - pod ostatnimi postami widzę po ok. 30 komentarzy więc dziękuję wam ! :)

Spędziłam tydzień z Fair Play Crew, potańczyłam sobie i pomęczyłam się przy robieniu 100-u różnych rodzajów brzuszków, które pomimo tego zamierzam kontynuować. Było super !

Ok, a teraz do tematu...
Postanowiłam zamieścić listę moich ulubionych filmów (oczywiście, nie wszystkich bo wszystkich nie pamiętam). Pomyślałam, że może akurat, chcecie coś obejrzeć, a może sami zaproponujecie jakiś film itp.
Cup cake original
(link)

Horrory :
- Sierociniec
- Szepty
- Kobieta w czerni

- Inni
- Oczy Julii
- Szósty zmysł
- Psychoza

Piękne i wzruszające :
- Trzy metry nad niebem (2004), tylko ciebie chcę (2007)
- List w butelce
- Titanic
- Remember me (twój na zawsze)

- Charlie - the perks of being a wallflower 
- Dear John (wciąż ją kocham)
- Listy do Julii


True love            Untitled
(link)                                                                 (link)

Inspirujące :
- Step Up
- Street Dance
- Honey
- Kopciuszek : roztańczona historia 
- Mamma Mia
- August Rush (cudowne dziecko)

Klasyki :
- Śniadanie u Tiffany'ego
- Top Gun
take my breath away           Gorgeous   
(link)                                                               (link)

Inne :
- Diabeł ubiera się u Prady
- Holiday
- Jak stracić chłopaka w 10 dni
- Wild Child (zbuntowana księżniczka)
- Szklana Pułapka

- Mission Impossible
- Godziny Szczytu
- Iluzja (now you see me)
- Kac Vegas

Wampiry, wilkołaki, miłość i czary...

- Zmierzch
- Dary Anioła

- Piękne Istoty
- Igrzyska Śmierci
- Harry Potter 

- Alicja w Krainie Czarów (Tima Burtona)

movies
(link)

Mam nadzieję, że pamiętałam o większości filmów, w których się zakochałam, które mogłabym oglądać setki razy, których dialogi znam na pamięć bądź zwyczajnie mi się spodobały i zapadły w pamięć. 
A jakie są wasze ulubione filmy, czy na waszej liście znajdą się, któreś z wymienionych ? 
Możecie polecić jakiś film z Ashley Greene (tylko nie horror, thriller) ?
Jestem ciekawa waszych propozycji :).
Popcorn worlds greatest food
(link)
Prześlij komentarz