niedziela, 9 marca 2014

Live healthy !

97.
Pamiętacie jak wspominałam, że będę kontynuować robienie brzuszków po obozie z fair play'em ?
A więc, trwam w postanowieniu ;).
Zaczęłam 22.02, zamierzam skończyć jak pojawi mi się lekki zarys mięśni.
Ale myślę, że będę ćwiczyć do wakacji, dla samej siebie.


     My body now :


Jak ćwiczę i dlaczego ?
Codziennie robię chociaż jedną serię 13 rodzajów brzuszków. Razem wychodzi ich ok. 130.
Ćwiczę bo dodaje mi to energii i poprawia humor.

Tym postem chciałabym was zachęcić do odstawienia komputera na 10 minut (oczywiście jak przeczytacie już post ;)) i zrobienia czegoś bardziej pożytecznego.
zdrowe jedzenie

Nie chodzi mi o to, by robić coś czego nie lubicie. Możecie nawet włączyć ulubioną muzykę i potańczyć w pokoju, pokręcić hula hop czy poskakać na skakance. 
A potem zjeść pomarańczę lub kiwi (co tam lubicie) zamiast słodkich ciastek czy żelków.

Tak w skrócie, to chcę przekazać, że taki trochę zdrowszy lifestyle jest naprawdę łatwy i fajny.
To takie coś, co moim zdaniem ma same plusy : piękniejsza cera, lepsze samopoczucie oraz wygląd sylwetki (jeśli coś wam w niej przeszkadza). 

Nie chodzi o to by jeść na siłę suche marchewki, jakiś seler czy por (blee), ale np. wybrać pełne ziarno lub upiec owsiane ciasteczka. ;)
Nie chodzi też o to, by odstawić wszystkie fast foody jeśli się je lubi, tylko np. ograniczyć je.


Penny boarding>>> life

Coraz bardziej ciągnie mnie by spróbować jazdy na desce. Wiecie jak to jest, czy to fajnie, czy trudne ? Co myślicie o dziewczynach, które jeżdżą ? Oraz co wy myślicie o takim podejściu ? Jakie jest wasze zdanie na temat sportu, zdrowszego stylu życia ? Jestem ciekawa, więc z chęcią przeczytam jakieś dłuższe komentarze. ;)

Have a nice week & smile now, please !

*zdjęcia z mojego weheartit

Prześlij komentarz