niedziela, 23 marca 2014

Forever Young !

99.
Hej kochani ! 
Dziękuję za komentarze i witam nowych obserwatorów bloga, cieszę się, że jest was coraz więcej. 

Wczoraj miałam kolejne, naste urodziny. I choć wiem, że z każdym rokiem jestem coraz starsza i w jakimś stopniu dorastam... nie czuję tego.
Już drugi raz przy dmuchaniu świeczek, miałam wrażenie, że nie robi mi to zbytniej różnicy, ile ich jest. Po prostu czuję się młodo i pięknie - a nawet, czasem mam wrażenie, że staję się coraz młodsza, bo coraz lepiej wychodzi mi bycie optymistą i cieszenie się z życia ! :)
forever young - Google Търсене

A o tym, chyba najlepiej wiedzą moje koleżanki/przyjaciółki z klasy, które nie raz widziały mnie, jak wybucham śmiechem na przystanku czy skaczę i tańczę po korytarzu w szkole. ;D

Wszystkim którzy mieli ostatnio, lub będą mieli niedługo urodziny
 życzę Wszystkiego Najlepszego, Dużo Optymizmu oraz Śmiechu !

 

 

  
Chciałam pokazać wam więcej zdjęć, ale miałam problem z ich dodaniem, więc przepraszam.
Dostałam m.in.: bransoletkę z Lilou, różę i tulipany, zawieszkę i kolczyki, które przypominają mi runę Razjela z Darów Anioła, wielki plakat z gwiazdami z wcześniejszych lat, jak Audrey i Marilyn, oraz książkę "Bądź swoją siłą" D. Lovato, o której pewnie już słyszeliście, bo dość o niej głośno, szczególnie wśród blogerek. ;)
Can i be child again???
Forever young | Życiowe.pl

Podsumowując, jestem osobą, która nie chce zbytnio dorastać... tak wewnętrznie.
Bo czasem, z chęcią ominęłabym szkołę, poszła na studia, wyjechała za granice.... - spełniła swoje marzenia. Ale po co omijać taką część życia ? Przecież ta młodość, to najlepszy czas... i mam wielką nadzieję, że u mnie będzie trwać cały czas. ;D
SMILE HAPPY CHILD YOUTH DREAM FRIENDS FAMILY HOPE GOOD TEENAGE

Przy okazji... na moim blogu nie ma zbyt dużej ilości moich zdjęć (o ile w ogóle jakieś są), więc z ciekawości pytam was - jak myślicie ile mam lat ? :)
Osoba, która będzie najbliżej wygrywa ;)


Prześlij komentarz