niedziela, 2 lutego 2014

Nominacja do Liebster Blog Award

90.
To moja trzecia nominacja, pierwszą i drugą otrzymałam jeszcze na początku blogowania. 

Bardzo dziękuję Monique, cieszę się, że doceniacie "moją twórczość";).
1. Co w modzie cenisz najbardziej ? 
Cenię sobie wygodę, kreatywność i to, że każdy może znaleźć w niej coś dla siebie. 

2. Ubrania od projektanta czy sieciówka ?
Gdyby ubrania od projektantów były tańsze.... ale na dziś sieciówki ;).

3. Co sądzisz o futrach ?
Sztuczne jak najbardziej, od prawdziwych trzymam się z daleka. 

4. Ile czasu dziennie poświęcasz na pielęgnację ?
To zależy od dnia. W tygodniu to 5 lub 10 minut. W weekendy trochę więcej. 

5. Twoje ulubione kosmetyki ?
Malinowe masło do ust z nivea.

6. Ulubiony trik make-up ?
Nie maluję się ;).

7. Europa czy Azja ?
Podróż do "krainy młodości" - Azji to jedno z moich marzeń. Ale zdecydowanie wybieram Europę.

8. Kawa czy herbata ?
Herbata.
9. Ukochana tkanina ? 
Bawełna.

10. Podążasz za modą czy kreujesz własny styl ?
Inspiracje czerpię z nowych trendów, ale ubieram się zgodnie z własnym stylem.


Nominuję :
http://moje-kolorowe-zycie.blogspot.com/

http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

Moje pytania do was :
Jakich projektantów cenicie najbardziej ?
Jaki jest wasz ulubiony styl ?
Co lub kto was inspiruje ?

ps. Poszukuję osoby do pomocy przy zmianie wyglądu bloga ^^
Prześlij komentarz