środa, 19 lutego 2014

My fashion spring 2014

94. 
Na blogu pojawił się nowy design, dzięki Amandzie z bloga http://amcia-blog.blogspot.com/. 
Nowy wygląd - nowe pomysły, nowe serie... Więc mam nadzieję, że będzie ciekawie. ;)

Dziś post na temat mody.
Przyglądałam się wiosennym trendom, w których pełno inspiracji, ale także pomysłów, które mi nie przypadły do gustu. Tak, więc postanowiłam stworzyć lookbook wiosna 2014 - według mnie. A przy okazji pokazać to co oferują na wiosnę różne marki (oczywiście jeśli coś znajdę). ;)

My 3 rules for spring 
 
 Kolory : róż, fiolet i niebieski
SWETER O KWADRATOWYM KROJU Z WARKOCZOWYM SPLOTEM Zdjęcie 1 KARDIGAN Z PODWÓJNĄ PLISĄ z Zara
 Zara

Wzory : groszki, kwiaty, nadruki



Reserved

Dodatki :  okulary, chustka i beanie
 DZIANINOWA CZAPKA BEANIECHUSTKA W KROPKI
OKULARY PRZECIWSŁONECZNE W METALOWEJ OPRAWCE     Zara

Buty : trampki, martensy i baleriny

 Converse - Chuck Taylor All Star Core Hi (Navy) - Footwear  MIX
sneaker.com                    uk.drmartens.com

U mnie na wiosnę także pojawią się kolorowe kardigany i sweterki i rorebki typu satchel (listonoszka).


I na koniec o pomarańczy...

Nie jest moim ulubionym kolorem, ale cieszę się, że będzie modna na wiosnę. Może nie będzie już tak szaro na ulicach, poza tym jest to kolor, który dodaje energii i ożywia stylizacje.SWETER Z RÓŻNYCH ŚCIEGÓW
Zara


Prześlij komentarz