niedziela, 19 stycznia 2014

Peeling głowy ? Czemu nie !

85.
Zapuszczam włosy już od ponad pół roku i jestem bardzo zadowolona z ich stanu i długości. Gdyby je tak naciągnąć, to brakuje mi jakiś 10 cm do pasa. :)


           http://www.flickr.com/photos/meliah/344548027/

Ostatnio u Anwen przeczytałam o peelingu z cukru. I szczerze, bardzo spodobał mi się ten pomysł.
Nasypałam 4 łyżeczki na talerzyk i przy drugim myciu szamponem włosów, nakładałam po trochu.
Wmasowałam w skórę głowy, efekty są super !

Ostatnio zrobiłam sobie taki cukrowy peeling drugi raz.
Efekty ?
Świeża skóra, mniej przetłuszczające się włosy, ładnie się układają, moja mama uważa też, że bardziej się błyszczą. 

Nie mam żadnych zastrzeżeń co do cukru. Myślę, że to fajny pomysł.

A co wy o tym myślicie ? :)

Poszukuję też osoby, która zna się na kodach html i pomogłaby mi w zmianach wyglądu bloga.
Jeśli jesteś taką osobą napisz na alice.wonderlaand.blog@gmail.com (w ostateczności w komentarzu).
Prześlij komentarz