czwartek, 16 stycznia 2014

Jak wyobrażacie sobie idealny blog ?

84.
Hej kochani ! Przepraszam, że wczoraj nie pojawił się żaden outfit, ale spędziłam wczoraj około 11 godzin... w pracy i byłam strasznie zmęczona.  

Dziś chciałabym was zachęcić do udziału w ankiecie. Otóż pracuje nad designem bloga i ogólną jego treścią. Chciałabym abyście z przyjemnością czytali i oglądali, to co tutaj prezentuję. 
Więc poniżej podaję pytania i moje propozycje, mam nadzieję, że odpowiecie na nie w komentarzach. :)
1. Jakie kolory  ?
moja propozycja : biały kolor i jasny róż

2. Jaki nagłówek ? 
nie chcę kwadratów, bo są wszędzie ale myślałam o połączeniu mniej więcej takich zdjęć, by były w takim stylu vintage :



zdjęcia z :
http://www.flickr.com/photos/chrisada/2415541623/http://www.flickr.com/photos/shandilee/8434066760/

3. Zakładki. 

myślę, że połączę to tak :
* włosy, uroda i Azja

* moda
* moja pracownia diy ( rysunki, kolaże, diy itp. )
* kontakt, współpraca

* konkursy, inne
* mój sposób na...
+ w między czasie dojdą jakieś nowe serie

4. Czy mój blog "jest o wszystkim i o niczym" ?
Co dodać a co usunąć ?
 

Nie jest to blog  w 100% modowy, bardziej lifestyle'owy. Ponieważ mam dużo do przekazania  i nie zrezygnuję z tego, by dzielić się z wami "sobą". Jednak zastanawiam się czy czegoś nie odrzucić.

5. Pasek boczny, czy wszystko z nim ok ? 
Chciałabym dodać gadżet z 'weheartit.com' ale problem jest taki jak powyżej w punkcie 4. 

6. Wasze uwagi i prośby. 

Pytania są ogólne, mają was nakierować i pomóc wam (oraz mi) wyrazić swoją opinię na temat tego bloga. Tutaj liczy się dla mnie szczerość i wasz głos. :)

Mam nadzieję, że dzięki wam ten blog stanie się jeszcze lepszy, bo staram się jak tylko mogę. 
7.
Kto z was pomoże mi przy zmianach w wyglądzie bloga ?
Prześlij komentarz