niedziela, 26 stycznia 2014

Before I die I want to...

88.
Bardzo zainspirował mnie projekt "Before I Die" Candy Chang. 
Bardzo polecam też jej bloga i inne projekty (klik).

Postanowiłam napisać post na ten temat, a przy większej ilości czasu (np. w ferie), stworzyć własny notes, tablicę pomysłów, planów i inspiracji na życie. Oczywiście jak będzie gotowa, to ją wam pokaże. Ale dziś piszę post na ten temat. ;)

Before I die I want to...

| fashion | art |
- zostać projektantką mody, stylistką lub/i pracować jako redaktorka w magazynie mody
- założyć foto-bloga o modzie, zostać modelką
- pracować jako aktorka (I love it)
- dopracować rysunki i projekty  



  

 | music |
- nauczyć się gry na pianinie
- dopracować grę na gitarze
- tworzyć własne utwory, piosenki




| me |
- stać się pewniejszą siebie i mieć silną osobowość

| travels |
- zobaczyć :
Paryż, Londyn, Stany Zjednoczone, Hiszpanię, Portugalię, Włochy, Australię i Azję np. Chiny

      źródło http://www.flickr.com/photos/feuilllu/3101281662/

| sport |
- nauczyć się jeździć na desce (deskorolce)
- zrobić szpagat
- nauczyć się tańczyć (właśnie zaczęłam)


http://www.flickr.com/photos/betsyjean79/1187233850/
photo credit: <a href="http://www.flickr.com/photos/betsyjean79/1187233850/">b


Podzieliłam moje marzenia na parę kategorii i pokazuję wam najważniejsze z nich ;).
Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie spełnić, potrzeba tylko trochę motywacji... ale o tym już niedługo.
A jakie są wasze marzenia, cele. Macie swoją listę "before die" ?
Prześlij komentarz