sobota, 7 grudnia 2013

Świąteczny konkurs

69.
świąteczna piosenka Mariah Carey 'All I want 4 Christmas is U'.

Hej ! Co tam u was ? Jak minęły wam Mikołajki ? Czy prezenty, które dostaliście były udane ? 

A może też byliście Mikołajami i dawaliście prezenty ?

Jak pewnie zauważyliście, zmieniłam troszkę wygląd bloga i dodałam 'Top Komentatorzy", więc zachęcam do komentowania ;). A także do udziału w konkursie, szczegóły niżej.  

Świąteczny konkurs 
"Czym jest dla was muzyka?"
Proste zasady :)
- Obserwujecie mojego bloga publicznie
- odpowiadacie na pytanie "Czym jest dla was muzyka?" 
- możecie ;
*napisać opowiadanie
*nagrać filmik
*zrobić zdjęcia, rysunki, kolaże i napisać parę słów do tematu
*lub zrobić coś zupełnie innego 
Następnie :
- wysyłacie na mail  alice.wonderlaand.blog@gmail.com swoją pracę do 24 grudnia i zamieszczacie w niej informacje :
-adres swojego bloga, imię

ZWYCIĘZCA
Wygrywa osoba, której praca będzie moim zdaniem najciekawsza.
Nagród rzeczowych nie przyznaję (przepraszam). 
Nagrodą będzie zareklamowanie Waszego bloga.
Zwycięzca napiszę parę zdań o sobie, o swoim blogu, aby zachęcić ich do zajrzenia na niego. Zwycięzców może być trzech, zależnie od mojego niezdecydowania się co do wybory najlepszej pracy ;).

Wyróżnienia dla uczestników
Sporządzę listę blogów, wszystkich osób, które wzięły udział w konkursie i będzie widnieć ona w poście, po ogłoszeniu wyników. 

Zachęcam do udziału w konkursie ! :D
Mam nadzieję, że weźmiecie udział. 






             
Prześlij komentarz