środa, 11 grudnia 2013

Wybierz prezent na święta

71.
Hej ! Zwyczajnie nie mogę uwierzyć, że przybyło tylu obserwatorów i komentarzy, w tak krótkim czasie. Jak tylko o tym myślę, cały czas się uśmiecham i cieszę. Dlatego dziękuję wam wszystkim :
czytającym, komentującym i obserwującym ^^.



A teraz do tematu...
Zakładam, że część z was ma już prezenty pod choinkę. Ale druga część pewnie jeszcze nie ma pomysłu co kupić. Podzielę się z wami z moimi propozycjami i radami, dot. świąt i prezentów. Lista układana jest pod mój gust, mam nadzieję, że wam też się przyda.

1. Nie kupujmy rzeczy, które zbierają kurz.
Ostatnio, na klasowych mikołajkach dostałam :
świąteczną świeczkę i bałwanka (+lakier).

Świeczka ładnie pachnie, nie ukrywam, ale prezenty, które potem upycha się po szafkach i kartonach nie są najlepsze.
Prezenty...
*biżuteria
Blue Multilayer Bead Diamond Bracelet Purple Diamond Gold Imperial Crown Ring
klik - sheinside.com              klik - sheinside.com
 Zestaw 328Zestaw 87
lilou.pl

*dekoracje (dopasowane do stylu domu)

np. ramka z wspólnym zdjęciem -ikea.com


*słuchawki, płyty ulubionego zespołu

 
Słuchawki Zimowe XX.Y FROST 10 BLACK SNOW - Arkas Słuchawki XX.Y 3D ART 20 niebieskie - Arkas

 Birdy - Birdy Lovestrong - Perri Christina
empik.com

*karty prezentowe do ulubionych sklepów



*książki dla lubiących czytać ;)
 
Miasto kości. Tom 1 - Clare Cassandra Błękit szafiru. Trylogia czasu - Gier Kerstin
te dwie polecam

 
To właśnie miłość - Curtis Richard Kevin sam w domu. Kolekcja - Columbus Chris, Gosnell Raja, Daniel Rod
filmy dla kinomaniaków... świąteczne ;)
empik.com

Mam nadzieję, że pomogłam niemiejącym jeszcze prezentów ;)
I zapraszam wszystkich do konkursu, wystarczy, że napiszecie czym jest dla was muzyka.
KONKURS ;D

Pada może u was śnieg ? U mnie niestety nie, a chciałam mieć białe święta... :)
Przynajmniej na blogu świąteczna atmosfera.  
Prześlij komentarz