sobota, 14 grudnia 2013

Nie bądź małpą, stań się misiem, czyli wyprostuj się ;)

73.
Ostatnio, cały czas słyszę, że się garbię. I faktycznie tak jest... 

Dlatego postanowiłam sobie, że uda mi się, to zmienić i będę wyprostowana.
Zmotywowało mnie to, do napisania postu na ten temat. Bo postawa jest ważna.

Skutki garbienia się :
-bóle pleców w przyszłości
-złe samopoczucie

-mniejsza pewność siebie
- zmarszczki na czole (tak, tak, właśnie zmarszczki, gdy garbimy się mięśnie między czołem i plecami kurczą się i powstają zmarszczki)


zalety "bycia prostym" to m.in. :
- zdrowie

- ładniejsza postawa = ładniejszy wygląd
- lepsze samopoczucie i większa pewność siebie
 


Nie długi post, ale myślę, że ważny. Dlatego postanowiłam go napisać. I oczywiście zachęcam do prostowania się.  Dlatego nie garb się jak małpka z zoo, ale wyprostuj się, jak pewny siebie misiu.

+ Przypomina o konkursie... Do świąt jeszcze tydzień, weekend i 2 dni. Myślę, że to dużo czasu na napisanie dosłownie dwóch zdań na temat muzyki. KONKURS



Prześlij komentarz