niedziela, 1 grudnia 2013

Modne, świąteczne inspiracje - dresses & skirts 2013

67.
Hej Wam wszystkim !
W weekend byłam w górach na Andrzejkach, myślałam, że zobaczę śnieg. Jednak śniegu nie było wcale, za to była zielona trawa i zwyczajne nieośnieżone drogi. 
Przy topieniu wosku wyszedł mi słonik, co zwiastuje szczęście. ;))

A, że śniegu w górach nie było i postów o modzie też, to dziś przygotowałam dla Was trochę świątecznych inspiracji.
Zapraszam do zapoznania się z tegorocznymi trendami i do oglądania :).

Zdjęcia z PersunMall.com, bardzo fajnej stronki z pięknymi ubraniami.

*sukienki
Cute Mickey Pattern Half Sleeve DressVintage Tartan Check Frilly Dress
[klik]                                                    [klik] - tu jest też drugi kolor,
                                                        który bardziej przypadł mi do gustu
Solid Flowers Vest Dress with Wool-like Collar Sweet Princess Style Frilly Skirt
[klik]                                                      [klik]
Stylish Swallow Gird Pleated SkirtVintige Pattern Mini Pleated Skirt
[klik]                                                       [klik]


Mam nadzieję, że sukienki i spódniczki się Wam podobają ^^.
Piszcie co tam u Was, czy tak jak ja odliczacie dni do świąt ?

Alice ;**
 
Prześlij komentarz