poniedziałek, 30 grudnia 2013

Kolaż noworocznych postanowień

79.
Hej kochani !
Sylwester i Nowy Rok już w tym tygodniu.
Ja co roku przygotowuję sobie listę noworocznych postanowień. Listę tą zazwyczaj gubię lub nie zwracam na nią uwagi.
Ale... różowe Glamour podsunęło mi kolejny świetny pomysł.
Mianowicie aby zrobić kolaż, kolaż noworocznych postanowień połączony z mapą marzeń. Ja swój robiłam ponad 3 godziny, ale przynajmniej nie spędziłam tych godzin bezczynnie.
Wygląda tak :


Podzieliłam go na 8 prostokątów :
 | idealna ja | miłość i przyjaciele | rodzina | kariera, przyszłość, pasje |
  nauka | zdrowie | bogactwo | podróże |

Znalazły się tam m.in.:
umiejętność utrzymania porządku i gospodarowania czasem, bycie wiecznie młodym, nie tylko bez zmarszczek, bardziej chodzi mi o dziecięcą ciekawość i optymizm, a także dopracowanie swoich rysunków, projektów i gry na instrumentach.

W "idealnej mnie" umieściłam Emmę Watson, Carę Delevigne i Coco Chanel.
Coco chociażby za to, że była projektantką mody i miała silną osobowość.

Jak wam się podoba taki pomysł ? Mój kolaż zawiśnie u mnie w pokoju i w tym (znaczy następnym) roku postaram się wytrwać w noworocznych postanowieniach. ;)

Na blogu pojawiła się ankieta, jeśli możecie - zagłosujcie ;)
Prześlij komentarz