czwartek, 21 listopada 2013

W oczekiwaniu na święta...

64.
Bardzo nie mogę doczekać się świąt. I choć do świąt jeszcze ponad miesiąc, wczoraj zaczęłam sporządzać listę prezentów i zastanawiałam się co będę robić w wolny czas.
A dziś ubrałam się w świąteczne kolory i bluzkę z Elmo i prezentami. :D


Lubię święta, czuję taką magiczną atmosferę i zapach ciast. 

Miło jest polepić pierogi i uszka, które u mnie w domu (takie własnoręcznie zrobione) są tylko raz w roku, właśnie w święta. Miło patrzeć na choinkę ubraną w kolorowe bombki i opatuloną szalikami światełek i ozdób.

Hm, dlatego chciałabym już święta, abym mogła wstać o której chcę, nie martwić się szkołą i sprawdzianami. Święta są też jedynym okresem, w którym lubią kolor zielony - przypomina mi elfy i choinkę. ;)

Na mojej liście prezentów znalazło się już parę rzeczy, ale chciałabym też dostać coś co będzie dla mnie całkowitym zaskoczeniem i co będzie fajne.

Moja lista prezentów :

książki :
saga "dary aniołów"
Tunele "finał"

lilou z kokardką i zawieszką 

np.Zestaw 128

zdj. z lilou.pl

oraz śnieg i miłe święta

 Wszędzie na około słyszę "chcę tablet, nowy telefon" ...
A ja bym chciała bransoletkę lilou, który by coś znaczyła, o czymś przypominała, o czymś co jest ważne. Książki bo zakochałam się w całej sadze "Tunele" i brakuje mi ostatniej części oraz "Dary Aniołów" bo kocham ten film i bohaterów.
No i chciałabym aby na święta (a nawet Mikołajki) spadł biały śnieg, i żeby sypał i sypał do Nowego Roku. Bo święta nie są świętami jeżeli nie ma śniegu.
Ostatnim j najwspanialszym prezentem byłoby dla mnie, to aby te święta były piękne. Pełne rodzinnej i ciepłej atmosfery, śmiechu, radości i czasu, który spędzilibym razem ze wszystkimi, których kochamy.
 Myślę, że to jest największą, świąteczną wartością - miłość i czas spędzony z rodziną.

A jeśli chodzi o moje plany na świąteczny, wolny czas to na pewno są to :
domowe spa : ciepła kąpiel, maseczki
wypicie kakao z piankami
poczytanie książek pod kocykiem
rozciąganie się (postanowiłam sobie, że uda mi się zrobić szpagat)
rysowanie, zrobienie kolaży z wycinków z gazet
pogranie na gitarze np. kolęd
obejrzenie ulubionych filmów i seriali


A Wy, czy też nie możecie doczekać się świąt ?
Co jest dla Was najważniejsze : prezenty czy rodzina ?
Co jest na Waszej liście prezentów ?

Alice ;*


Prześlij komentarz