sobota, 16 listopada 2013

The handsome boys list

61.
Hej ! Co tam u Was ? Dziękuję za ponad 3000 odsłon :).
Cieszę się, że w końcu mamy weekend. Wczoraj byłam na całodniowej wycieczce w Berlinie, tak więc nie spałam ok. 18 godzin. Miło było dziś pospać do 10.30.

Jak w tytule, przedstawiam Wam dzisiaj taką moją, własną listę przystojnych chłopaków ;).

Avan Jogia

źródło

Bruno Mars




Taylor Lautner


źródło

Ben Barnes


źródło

Jackson Rathbone



źródło

źródło
I love his eyes <3

Rob Pattinson (wybrane zdjęcia)


źródło                                                                    źródło

Zayn Malik




źródło

Jesse Einsenberg (wybrane)




źródło

oraz
Jamie Campbell Bower - miłość tego miesiąca,
zakochałam się w nim po ostatnim filmie (czyli Dary Aniołów ; miasto kości)


Oczywiście nie wszyscy wyglądają tak pięknie na żywo,
ale pomarzyć i pooglądać, te zdjęcia, które najpiękniejsze można.

A Wy jakich chłopaków uważacie za przystojnych ?
Na mojej liście znajdą się jeszcze Paul Wesley i Ian Somerhalder.

Alice ;**

Prześlij komentarz