czwartek, 26 września 2013

Zadbane paznokcie

40.
Hej Wam ! 
Nigdy nie chciałam przepraszać za nieobecność na blogu ale niestety...
Nie pisałam tydzień i widzę skutki. Przepraszam, nie chcę tłumaczyć się szkołą, kartkówkami więc zabieram się do pisania.

Słyszę czasem, że mam ładne, długie ( ale nie przesadnie) paznokcie. Teraz troszkę mniej bo ze względu na grę na gitarze muszę przycinać ale do rzeczy...

Miło usłyszeć takie komplementy dlatego chciałabym podzielić się z Wami moimi tajnikami.

1. Oliwa + cytryna.
Pewnie słyszeliście o tym połączeniu ;). Ja moczyłam dłonie może 3 razy w życiu, więc o efektach Wam nie powiem ale na pewno ładnie się błyszczały.

mojazaczarowanakuchnia,blox.pl

2. Dobry pilniczek.
Najlepszy papierowy lub szklany. 
Nigdy metalowy ! - niszczy płytkę paznokcia i zahacza.



e-ozdoby.pl

3. Odżywka.
Gdy moje paznokcie przechodziły ostatnio czas uciążliwego łamania się, nałożyłam odżywkę, wcześniej wyrównałam, a paznokcie jak za dotknięciem magicznej różczki wróciły do idealnego stanu. 

Moja odżywka : Eveline cosmetics - 8 w 1 - total action <3


4. Właściwa dieta.
Pestki słonecznika, dyni i orzechy, a także witaminy powinny znaleźć miejsce w codziennym jadłospisie. Nie tylko dla paznokci ale także dla cery i zdrowia.

w-spódnicy.ofeminin.pl

Dzisiaj cztery krótkie ale mam nadzieję, że pomocne porady dla Was. A już jutro, bądź w sobotę dłuższy post... azjatycki ;).

Alice ;**

Prześlij komentarz