piątek, 20 września 2013

Maseczki : cynamonowe odkrycie, jogurt z płatkami i awokado

38.
Hej wszystkim ! Miło, że znowu mamy weekend ;).

Na moim blogu ostatnio sporo było azjatyckich postów, jak również tych z pięknymi modelkami.
Azjatyckie kanony piękna koreańskie ulzzangi mają delikatną i co najważniejsze gładką cerę. Cerę pozbawioną wielu niedoskonałości.
I myślę, że każda dziewczyna (bo post raczej kieruję do nich, oczywiście chłopaków też zapraszam), ja również, chciałaby mieć gładką twarz, bez zaczerwienień, wyprysków itp. 

Dlatego dzisiaj recenzje trzech maseczek, które wypróbowałam.

maseczka 1 : Jogurt z płatkami.

przepis :
1/4 szklanki zmiażdżonych płatków zbożowych
łyżka miodu
2 łyżki jogurtu naturalnego 

czas : nieograniczony, potem należy spłukać zimną wodą

efekty : Moja cera była bardzo nawilżona, odprężona i świeża. Oraz była gładsza.

maseczka 2 :
Cynamonowe odkrycie 
Przeglądając ostatnio google w celu znalezienia czegoś na niedoskonałości natknęłam się na cynamonową maseczkę. Dziewczyny pisały, że strasznie piecze, a twarz potem jest czerwona jak burak ale efekty są niesamowite.
Przyznam się, że nie byłam jakoś specjalnie zainteresowana tymi negatywami ale jednak czytałam dalej. I mam, ktoś napisał o śmietanie, że niweluje pieczenie. 

Zajrzałam do kuchni i napisałam sobie przepis :
1 łyżka cynamonu
1 łyżka śmietany 

czas : jak najdłuższy 
Twarz piekła ale spokojnie dało się wytrzymać.
Zmyłam maź po ok. 20 minutach, a moja twarz była czerwona jak nie wiem co i do tego rozpalona.
Przemyłam ją parę razy lodowatą wodą i czekałam aż czerwień zniknie mi ze skóry.

Efekty : jedno wielkie WOW ! Nie była zaczerwieniona  w okolicy nosa, jak to moja cera ma w zwyczaju, byłam idealnie gładka. Nabrałam ładnego odcieniu, promiennego i odrobinę jaśniejszego. O trądziku czy wypryskach nie było mowy.

Efekty nie były jednak wieczne, do dwóch, trzech dni, a powtarzając ją w późniejszym czasie nie zauważyłam już takiej różnicy.

Jednak myślę, że warto. Cynamon jest moim must have w pielęgnacji.
Jedynie osoby z wrażliwą cerą powinny uważać.

maseczka 3 : awokado

Awokado + śmietana = dobre opinie + mało efektów
To tyle co mogę powiedzieć. Co prawda cera była gładsza i nawilżona ale nie było to nic specjalnego.

Alice ;**
Prześlij komentarz