piątek, 6 września 2013

L.B.A. 2

31.
Hej, hej już jeden tydzień szkoły za Nami : ))

Dostałam nominację do 
Liebster Blog Award przez anamarafashion.blogspot.com
(po raz drugi) więc dzięki jeszcze raz ;D.

Pytania:
1.Ulubiony film ?
oj dużo ich ale m.in:
,, Trzy metry nad niebem (wersja włoska) "
"Holiday"
"Step Up"
"Street Dance"
"Wild Child"
"saga Zmierzch"
"Harry Potter"
"Mission Imposible"
"Szklana Pułapka"
"Iluzja"
"Twój na zawsze"
czyli
"Remember Me"
 <33
2.Ulubiona przekąska ?
Hmmm....
np. orzechy, malinowa mamba,
truskawki....
3.Jaki smak lodów lubisz najbardziej ?
wolę sorbety z Grycana;
malinowy, truskawkowy, mango, czarna porzeczka, jeżyna, cytryna... <3
4. Lubisz m&m's ?
Nie.
5. Masz pupila ?Mam kochaną świnkę morską 
Filipa 

6.Co sądzisz o moim blogu ?
Miło się go czyta. ;)

7. Który masz numer w dzienniku ?
16
8. Twój najbardziej szalony pomysł ?
Oj nie wiem, to zależy.... xD
9. Odwiedzisz i skomentujesz mój blog ?Odwiedzam i komentuję ; )

10. Czy jesteś zakupoholiczką ?
Chyba nie, bo nie kupuję nałogowo ciuchów,
 wybieram tylko te, które najbardziej mi odpowiadają.
 Pod względem  jakości, wyglądu czy użyteczności.
Ale kocham zakupy, sklepy i magazyny modowe 
.Ale ostatnie usłyszałam od mamy,
że nie powinna mnie puszczać do sklepów xD.
11. Twoje najbardziej ekstremalne marzenie to...?
Moje najbardziej ekstremalne marzenie,
to to żeby wszystkie moje marzenia się spełniły ;**

                                                                           Nominuję blogi, które widzicie po prawej stronie ^^.

Pytania do Was:
1. Jak Wam minął pierwszy tydzień szkoły ?
2. Wolicie seriale czy filmy ?
3. Macie najlepszą/ego przyjaciółkę/ciela ?
4. Co Was bardziej kręci :
moda czy muzyka ?
5. Wasze motto ?
6. Macie zwierzaka ?
7.Wasze marzenia ?
8.  Lubicie Alicję w Krainie Czarów ?
9. Kim chcecie zostać w przyszłości ?
10. Podoba Ci się mój blog ?
11. Czy poleciłabyś/poleciłbyś mój blog innym bloggerom./ bloggerkom ?
12. O czym z chęcią przeczytalibyście na moim blogu ?

Alice ;**
Prześlij komentarz