sobota, 21 września 2013

Ile cukru w cukrze ?

39.
Na moim blogu pojawił się już post o słodyczach, dlaczego warto go zostawić lub przynajmniej spożywać z umiarem (ten post znajdziecie tutaj).

Jeszcze dzisiaj natrafiłam na ciekawą stronkę ilecukru.pl.
Przeglądając zdjęcia uświadomiłam sobie ile tak naprawdę cukru jemy codziennie i dość dużo.

Przykładowo słodząc herbatę rano i wieczorem dwiema łyżeczkami cukru, mamy 4 kostki.

W międzyczasie zjemy batonika, który tych kostek ma 2,5. 
Ile cukru ma baton Nestle Lion

Wieczorem otworzymy np. ptasie mleczko i zjemy... 5 czekoladowych kostek i będziemy mieli już aż 6 porcji cukru.

Według tego w ciągu dnia zjemy 11,5 kostek cukru.
W ciągu dnia nie widzimy takich szczegółów, chcemy zjeść coś słodkiego więc to zjemy.
Ale czy potrafilibyśmy zjeść 11 łyżek cukru ?
No raczej nie...

Jakiś czas temu na urodziny dostałam... cukier ;).
Cukier w postaci różnych słodyczy ; czekolady itp.
I zawsze przy jakiejś okazji dostaje się przykładową czekoladę.

Po moich urodzinach przekąski tego typu trochę mi zbrzydły i nie mam nawyku " jest to zjem".

Herbaty nie słodzę lub słodzę mało. Albo zastępuję sokiem z róży i miodem.
A zamiast michałków zjadam orzeszki ( ale nie słone i tłuste ).


Jedyny minus jest taki, że nie da się usunąć cukru z jadłospisu.
Ja np. nie przepadam za jogurtami owocowymi bo są dla mnie zbyt słodkie,
Ile cukru jest w jogurcie pitnym DanoneDanone jogurt truskawkowy z syropem, zawartość cukru
( już wiem dlaczego ;))

a jogurt naturalny nie dobry. Tylko, że jogurt naturalny bez cukru....
Danone jogurt naturalny, zawartość cukru
... i tak ma cukier ! :D


Niżej możecie pooglądać jeszcze parę cukrowych obrazków ;).
Ile cukru w Nesquik. Zbożowe kuleczki o smaku czekoladowym

Ile cukru jest w batoniku Nestle Fitness

Ile cukru jest w dużym ketchupie Hellmans

Ile jest cukru w Mirindzie

Ile jest cukru w Pepsi
fundir.org

szok ! mam nadzieję, że nie w każdym cukrze.... ://

rybuk.pl


Popieram ! ;)


memy.pl

Alice ;**
miłego weekendu (który jeszcze trwa)






Prześlij komentarz