poniedziałek, 16 września 2013

favourite models - Barbara Palvin

36.
Dzisiaj mniej azjatycko ale dalej w kierunku mody.

Barbara Palvin to piękna 20-letnia węgierska modelka, która w wieku 13 lat wzięła udział w pierwszej sesji dla magazynu Spur.
W następnych latach pojawiła się m.in. na okładkach L'officiel :


na okładkach Vogue :


a także Glamour, Victoria's Secret czy Pull and Bear.

Mnie zachwyciło szczególnie w kampanii L'oreal Paris.
Wygląda ślicznie, zdjęcie niżej zobaczyłam kiedyś w gazecie, wycięłam i przyczepiłam na szafę, gdzie wśród wielu inspiracji znalazła honorowe miejsce. Wtedy kompletnie nie wiedziałam kim jest, dopiero po jakimś czasie przeglądając rankingi modelek itp. natrafiłam na jej imię i nazwisko. Okazało się, że to ona ; ).

tumblr.com

A tu Barbara Palvin u Niny Ricci :

rosecandle11.blogspot.com


   Barbara Palvin - załączam filmik z jej zdjęciami    więc zapraszam do oglądania ;**


I co o niej myślicie ?
Przy okazji przypominam, że seria favourite models jest także na wasze życzenie
i jeżeli chcielibyście bym napisała posta o waszej ulubionej modelce, fotomodelce, aktorce/aktorze
itp. to piszcie na mail ------> alice.wonderlaand.blog@gmail.com  ;*

Alice ;**




Prześlij komentarz