środa, 18 września 2013

DIY: pudełka na biżuterię, słoiczek, doniczka

37.
Jak pewnie zauważyliście dzisiaj diy, czyli moja pasja tworzenia.
Najpierw Was trochę pomęczę dlaczego tak lubię diy, więc jeśli nie jesteście zainteresowani możecie pominąć tą część ;).

Diy czyli do it yourself czyli zrób to sam. No właśnie uwielbiam tworzyć, przerabiać, wymyślać przeróżne rzeczy na nowy sposób. Np. słoiczki, pudełka, teczki. Takich rzeczy każdy ma dużo w domu i większość z nich ląduje w koszu lub leży jednolite, pozbawione weny twórczej gdzieś w stosie papierów czy gdzieś indziej.
Ja nie lubię patrzeć jak coś zostało tak... porzucone przy projekcie, a następnie bez celu oddane w ręce maszyn w fabrykach, dane nam. i ... z powrotem porzucone.
 Ale mnie dzisiaj wena natchnęła, że przejmuję się białą teczką i słoikiem po dżemie : )).

Ale taki słoiczek może posłużyć nam jako piękna dekoracja w pokoju. Ja sama takich słoiczków mam... ok. 5 i wszystkie wypełnione muszelkami z wakacji + 1, który może i pusty ale za to ładny i paryski.


Czyli o tym jak wykorzystać pamiątkową, popularną wieżyczkę Eiffla i słoiczek po koncentracie pomidorowy... ;)


Kolejną rzeczą, którą ozdobiłam jest doniczka. 


I trzecią 2 pudełeczka na biżuterią  - jedno w technice decoupage, a drugie z kokardkami i kwiatkiem z masy jak ciastolina.







     ( zapomniałam odwrócić ...)

O decoupage napiszę trochę więcej przy większej ilości czasu, a to bardzo fajna technika, jeśli chodzi i upiększanie kartek okazjonalnych, okładek czy właśnie pudełek ;).

Alice ;**





Prześlij komentarz