niedziela, 1 września 2013

Miesięczny plan pielęgnacji

26.
Okey, skoro razem zapuszczamy włosy i o nie dbamy. Ja też "dołączę się do konkursu" i napiszę plan pielęgnacji.

W moim planie na wrzesień na pewno znajdzie się :
wcierka Jantar
soki - różne : m.in. z jabłka i pietruszki, marchewkowy czy z wyciskanych pomarańczy.
Więc sokowirówka w ruch i pijemy ! : )
kakao - postaram się napisać o jego właściwościach w niedalekim czasie
masaż głowy
płukanki np. z kawy

Dzięki sokom i kakao mam nadzieję, że nie tylko włosy ale i cera będzie wglądała lepiej ; ).

A pro po cery. 
Zdrowe odżywianie jak najbardziej wchodzi w grę. Zwłaszcza na zapas, gdy już będą chłodniejsze dni.  Żeby nie mieć kataru czy kaszlu.

Więc owoce, warzywa, ryby i orzechy, nasiona : słonecznika, dyni....

Mam nadzieję, że mój blog Was zmotywuje. Bo muszę przyznać, że jego pisanie Mnie bardzo motywuje. Może dlatego, że za miesiąc będę mogła napisać jaką różnicę zauważyłam ? : )

Alice ; **
Prześlij komentarz