środa, 21 sierpnia 2013

Ramki na zdjęcia w nowej odsłonie (moje diy) ^^


 13.
Tak jak obiecałam, dzisiaj druga część z serii do it yourself. 
 W wakacje, kiedy czasu wolnego jest ponad wszystko, moja wyobraźnia i pomysły w tworzeniu "czegoś z niczego" nie zna granic. A ten tydzień z pewnością mogę zaliczyć jako "Wielki Tydzień DIY".
Dosłownie wpadłam po czubek głowy do jednych z wielu pokoi w Mojej Krainie Czarów i od tego czasu przerabiam, sklejam, maluję.... i tworzę (mam nadzieję) piękne cuda.

 W mojej głównej pracowni, dokładniej rzecz mówiąc w moim pokoju ale brzmi to, jak dla Mnie zbyt płytko. W końcu dla większości z twórczych i pomysłowych osób, własny pokój jest takim, naszym, własnym miejscem. Taką właśnie (jak w moim przypadku) krainą, pracownią czy kątem do tworzenia i miejscem, które oddaje Nasz charakter i styl.

 Tak więc w mojej pracowni powstały dzisiaj pudełka na długopisy, markery, ołówki, kredki czy nożyczki, a także ozdobne ramki na zdjęcia o których dzisiaj mowa.

Parę lat temu kupiłam komplet 4 ramki : 2 niebieskie i 2 zielone w IKEA. Te zielone w szczególności mi się nie podobały, ze względu na kolor, który jakoś nie jest moim ulubionym, a także ze względu na nijakość. No bo, co niezwykłego w 4 prostokątnych, jednolitych ramkach ? Tak więc nieszczególne ramki leżały sobie u Mnie na półce, nie mając jakiegokolwiek użytku, do wczoraj.

Dzisiaj 2 zielone ramki są już pięknie ozdobione (co zobaczycie poniżej na zdjęciach), a dwie niebieskie czekają na przemalowanie na pastelowy róż i niebieski. Muszę tylko kupić białą farbę, ponieważ cała mi poszła na zmieszanie farb, by powstał miętowy. ^^


       Na pierwszej fotce widać jeszcze zieloną farbę

.

                    Tutaj już schną.

     Następnego dnia, nastąpiło ozdabianie i upiększanie.

     I efekt końcowy :





 
   I jak, to się zwykle mówi "diabeł tkwi w szczegółach",
które dodają charakteru, oryginalności i odrobinę magii.

Co myślicie o takich ramkach ?
Mi się bardzo spodobały, teraz trzeba tylko wybrać parę ładnych fotek, wywołać oraz wziąć gwoździe i młotek by zawiły pięknie na ścianie ^^.

(Dziękuję Wam bardzo za każde odwiedziny. Proszę o miłe komentarze, obserwowanie i polecanie mojego bloga. Mam nadzieję, że moje pomysły i posty są ciekawe i warte pisania.)
Alice ;**

Prześlij komentarz