sobota, 24 sierpnia 2013

Nominacja jako "Always the best blogs" !

16.
Always the best blogs

Zostałam nominowana do konkursu przez http://anamarafashion.blogspot.com. Dziękuję Ci ;**.
 Regulamin:

1. Podziękuj osobie dzięki, której trafiłeś do konkursu.
2. Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cie nominowała.
3. Odpowiedz na pytania.
4. Napisz 5 ciekawostek o sobie.
5. Wstaw ,,always the best blogs,, na swojego bloga.
6. Wybierz 10 blogów, której według Ciebie powinny trafić do konkursu.
7. Przekaż osobom wybranym przez Ciebie wiadomość o nominacji.
8. Umieść ich blogi w tym poście.

Pytania
1. Co skłoniło Cię do napisania bloga ?
Pasja tworzenia, dzielenia się poradami w sprawie mody, urody... oraz wielka chęć pisania ;)
2. Na czym wzorujesz się pisząc bloga ?
Na niczym. Mam własne wizje i wiem o czym chcę pisać.


3. Jakie są twoje pasje ?

m.in.:


- gra na gitarze, pianinie, słuchanie muzyki i śpiew

- szkicowanie i projektowanie ubrań. Ostatnio  też  szycie
- od niedawna blogowanie
- przeglądanie magazynów modowych i czytanie ciekawych dla Mnie blogów
- foto-modeling i fotografia
- aktorstwo i taniec
4. Co uważasz w życiu za najważniejsze i dlaczego ?

Ostatnio przeczytałam 2 wspaniałe książki. 
Dzięki, którym wiem, że bycie szczęśliwym, dzielącym się miłością z innymi  i wierzącym w marzenia jest najważniejsze.
Wtedy wiemy że, życie jest najwspanialszym darem, który otrzymaliśmy.

5. Gdybyś miał jedno życzenie jaka była by twa prośba?
Wierzę, że świat i życie jest tak przepełnione optymizmem i miłością, że mogę mieć tych życzeń nawet 100. ; )



5 ciekawostek o mnie:

- kiedyś z moją koleżanką dostałyśmy takiego świra,
 że wyrzucałyśmy kawałki cytryn i marchewek przez okno
- raz jadłam lody widelcem
- chciałabym studiować dziennikarstwo, udzielać wywiadów, 
brać udziały w kampaniach reklamowych, stworzyć własną markę i atelier modowy,
 wygrać 9.000.000 mln w lotto i pewną listonoszkę z tkmaxx
- moim ulubionym serialaem jest :
'the Frindes' czyli Przyjaciele
 a piosenką, która nie wiem czemu mnie rozśmiesza
Terrible love by Birdy

Blogi, którym przyznaję nominacje :
Azjatycki Cukier - za cudowne porady
i przybliżenie kultury wschodniej
Macademian Girl - za niekonwencjonalne i kolorowe stylizacje
Charlize Mystery - za prostotę jak u Coco Chanel
Jestem Kasia - za pełne inspiracji zdjęcia
Alice Point - za szyk i kobiecość
Maffashion - za "luz" i różnorodność
Anwen - za piękne włosy
Alina Rose - za lifestylowe porady
Rasberry and Red - za dziewczęcy urok i bajkowe zdjęcia
Weheartit - za inspiracje, magię i urok 
Prześlij komentarz