piątek, 2 sierpnia 2013

O czym to będzie ?

1. Hej Wszystkim ! : )  Translate 4 your language (right & down site)

To mój pierwszy wpis, który mam nadzieję zachęci Was do dalszego czytania, komentowania i obserwowania :)

Więc o czym to będzie... ?
Chciałabym i mam nadzieję, że moje lifestyle'owe posty będą miały oryginalny charakter, będą ciekawe i charakterystyczne, tak abyście z chęcią  do nich wracali i czekali na następne.
 Wonderlaand, to moja własna Kraina Czarów poświęcona moim pasjom, zainteresowaniom, do której z wielką chęcią Was zapraszam. Będziecie mogli poczytać o modzie, która tworzy dla każdego własny styl bycia, pozwala wykazać się wyobraźnią, którą każdy powinien mieć nad dostatek.
O tym jak dbać o urodę, cerę, skórę by zwracać uwagę i usłyszeć miłe komplementy, by zachować wiecznie pożądaną "wieczną młodość".
Także o tym by mieć piękne, miękkie, gęste i przede wszystkim zdrowe włosy, które będą otulały miło twarz i z których będziemy cieszyć się każdego dnia.
 Zgrabna, szczupła czy seksowna sylwetka, to także temat mojego bloga, tak jak zdrowa kuchnia  czy sport.Macie marzenia chcecie je spełniać lub nie macie jeszcze pomysłu na życie, to na pewno znajdziecie porady jak je spełniać i znaleźć. Brakuje Wam pewności siebie, często jesteście smutni, mój blog poprawi Wam humor i zmieni w optymistów z energią, cieszących się życiem i każdym drobiazgiem.
Moja własna Fabryk DIY, napełni inspiracjami i chęcią tworzenia (ale nie kopiowania), tak jak fotki z pięknymi włosami czy niesamowitą urodą, które pozwolą wytrwać do celu "wiecznej młodości i piękna".
 Jeżeli interesuje Was kultura anglojęzyczna czy azjatycka, tak jak ichniejsze style ubierania, uroda, miejsca czy zabytki także zapraszam.
 
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do dalszego czytania
Alice – moderatorka
bloga ; * ^^


Prześlij komentarz